10/8-08

I natt klockan 03.20 akte jag ifran hotellet, klockan 06.00 gick mitt plan till Chicago dar jag sen gjorde ett byte till Omaha, och vid 10 tiden var jag framme och belv bemott av den nya familjen. Ar jatte trott eftersom jag bara sov cirka en timme i natt, satt uppe med andra och bara pratade och hade kul. Tiden gick jatte snabbt och vips va det nog bast att man fick lite somn iallafall.
Familjen ar snall, men huset ar val inte direkt en glad overraskning. Det ar litet, och slitet. Och med slitet menar jag inte slitet, jag menar nast intill forfallet...
En annan overraskning var att familjen kommer att ha en till utbytesstudent fran Korea. Detta ar jag val heller inte helt glad over eftersom jag har valt att fa vara ensam i den familj jag skulle hamna i.
Men jag maste ge det en chans och eftersom det bara gatt nagra timmar hitentills sa ska jag inte saga for mycket!

Anvander deras dator, som ni marker pa spraket, min egen dator ar stendod och sladden passar inte i min adapter sa jag maste kopa en ny adapter!

Ha det bra hemma i Sverige,
puss&kram,
Emma!

Kommentarer
Postat av: mini

guuud, fan vad allt låter häftigt. jag ska lätt följa dig emma!! familjen kommer säkert bli bra även om du har en korean med. vi hörs snart!! pusspusspusspuss

2008-08-11 @ 18:20:53
URL: http://lottaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0