11/8

Imorse var jag pa skolan och motte min counseler, eller hur det stavas :P. For det forsta sa hade jag glomt stalla om klockan fran New York tid (trodde det var samma tid men tydligen inte) sa jag gick upp en timme for tidigt!
Mitt schema kommer se ut sa har: US history
                                                               Human Biology
                                                               Food 1 (typ hemkunskap)
                                                              Cross training (P.E., typ aerobic tror jag)
                                                              Geometry (Matte)
                                                              English
                                                              Franska steg 1
Ser fram emot vissa av lektionerna men dom flesta inte... ush, inte skola igen! Men skolan verkar vara jatte stor och jag kommer va helt lost dom forsta dagarna. Lite sisadar eftersom man bara har 5 minuter mellan lektionerna!
Efter skolbesoket akte vi till "the mall" och kopte skolgrejer till mig, bla en nat-ryggsack som man maste ha for dom maste kunna se vad jag har med mig sa jag inte har en pistol med mig?
I eftermiddag har vi spelat spel och snart blir det middag, pannkakor!
Har laddat upp lite bilder nu, antingen pa min facebook, eller pa emmaeeriksson.pixbox.se !

Have a nice day,
Puss Emma

Kommentarer
Postat av: Animal lover

Heja Emma! Kul att du bloggar så man kan följa dina äventyr. Hoppas att det löser sig med familjen. Det är två saker jag inte förstår med schemat.

1, Varför åka til USA och läsa franska? ,)

2, Aerobics?!?!? Är det bara 5 min mellan lektionerna kan du springa då och finns det många trappor blir det som step up =)

Nä skämt åt sido, ha det gott. Ser fram emot att få följa dig på bloggen. Fanny och Henrik hälsar

2008-08-12 @ 21:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0