15/8

Andra dagen i skolan, forsta hela dagen. Idag har lararna bara gatt igenom regler for skolan. 1-3 forsena ankomster = varning, 4-6 forsena ankomster 15 minuters detention, 7-9 ringer dom foreldrarna tror jag? Det e som sagt nestan omojligt att ta sig igenom korridoerna, och dessutom maste man va i tid!
Jag hoppar att dricka vatten for att slippa ga pa toaletten, det hinner man inte. Glommer man en bok e det ocksa en detention... ush, det kommer bli svart!
Pa min P.E. lektion fick jag reda pa att de foljande tva veckorna ska vi bara springa, och sen avslutar vi det med att springa one mile, vilket jag inte riktgt vet hur langt det e an. Men ni som kenner mig vet att jag hatar att springa, vet inte hur det ska ga... Man maste dessutom delta for att fa 4 poang, forstod inte riktgt det med poangen men det va viktigt att man fick sa manga som mojligt. P.E. lararen verkar strang men bra och snall.

Manga kommer fram och fragar mig olika saker, och typ; -Hey, how you do'in?
Kul, men ibland hor jag inte vad dom sager och tredje gangen e det pinsamt att fraga; -Va? ; igen sa da bara nickar jag! Haha!

Ikvall har jag och Inte varit pa ett Youth Group "Party", vi lekte OS-lekar. Det va jette trakigt, och detta hoppas jag va sista gangen jag gar dit. Manniskorna ar valdigt speciella, och jag tror, jag e inte saker, men jag tror att nagra av dom har nagot fel.

Nu e klockan halv tio, imorgon ska jag gora lite olika saker, bla shoppa med Paula's syster's dotter Stacie. Hon e 25 tror jag och hon har en son som heter Jackson som e snart ett ar!
Pa kvallen ska vi pa nan musik-underhallningssak med picknick. Ska bli ganska kul!

Puss & Kram
Emma

Kommentarer
Postat av: Felicia

One mile = 1.609344 kilometers

2008-08-16 @ 12:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0