16/8

Pa morgonen akte vi till nagot som kallas Famers Market, en marknad dar dom saljer typ gronsaker och andra hemmagjorda saker. Efter lunch kom Stacie och hamtade mig sa akte vi till the mall och shoppade. Jag kopte mest behovliga saker eftersom dom fortfarande nestan bara har rea i alla affererna. Well, dom kanske inte har nagot jette stort utbud av affarer, men det duger.
Klockan halv 5 akte vi till nagot som heter The Villiage Point. Det e typ som ett kopcenter for lite "finare" folk, kende dock att det ar har jag skulle velat spendera lite pengar. Tillexempel fanns dar American Eagel dar jag kopte ett linne, Appel store, en grym sportaffar dar jag ska inforskaffa mig ett par gympaskor. Dar fanns aven en affar med importerade mat varor, sa vi kopte Ballerina vilket dom blev veldigt fortjusta i, Lackerol och Wasa knackebrod som jag ska ta med mig som lunch till skolan. Ska forsoka ta med mig iallafall nagra dagar i veckan, for jag kenner inte for pizza/hamburgare/pannkakor sesadar varje dag, dom har iochforsig en salladsbar... Bestar av minimorotter, broccoli (frusen), korsbarstomater och isbergssallad.. inte ett jette stort utbud alltsa.
Jag kopte aven en scrapbook med tillbehor, ska forsoka ha talamod till lite sant nar jag e her.
Efter lite shopping va det musikunderhallning sa da hade vi tagit med oss picknick, det va mysigt! Kende igen vissa latar och det spelade aven Dancing Queen!

Kom hem ganska sent, kollade lite OS. Bland annat hur svenskarna forlorade aven i simmning...

Kraaaamar Emmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0