17/8

Klockan halv 10 akte vi till kyrkan. Jag haller pa att do...
Deras tro gor mig galen!! Idag pratade pastorn om bla kristen helsa. Hur man kan vara helsosam kristen?
Det e galet.. Det e ganska fritt, och det e inte en kyrka. Mer som en stor lokal. Och de har typ trummor, piano, gitarrer nar dom sjunger. De hade aven en liten dockteater. Sa det e inte alls som i Sverige, egentligen e det ganska "kul" om det inte vore for deras tro.
Kyrkan tog nestan tva timmar, sa efter akte vi och at lunch med pastorn och andra kyrk-manniskor at the mall. At wooked food.
I eftermiddag har jag, Tom och Inte varit pa deras zoo. Ett jette stort zoo med typ alla djur man kan tenka sig, roligast var gorillerna for de brottades och bet varamdra och grejer!
Klockan e snart 5 och jag vet inte riktgt vad det blir for middag idag for Paula madde inte sa bra.
Imorgon e det dax for skola igen, e jette nervos for springningen. Det e nemligen typ 30 grader varmt ute...
Skriver och berettar hur det gar!

Om ni har fragor eller bara kenner for det sa skicka ett mail, blir jette glad for alla mail, svarar sa snabbt jag kan! ([email protected])
Ska even forsoka lagga upp lite bilder igen snart!

Manga kramar
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0