22/8

Skolan va som vanligt, fick komentaren av några tjejer:
       -Du har alltid sjukt snygga outfitts!
(Efter att dom frågat om jag va ny på skolan) Då blir man lite glad =)
Fick se en film om skolans regler, den va grymt dryg. Tror nästan att jag somna, haha. åt lunch på skolan, de har ett jätte stort utbud. Typ olika "barer" som man kan välja från, jag åt chicken nuggets, det va det som verkade godast, och det smakade helt okej. Hann dock inte äta upp förren man va tvungen att lämmna matsalen. Dåligt...
Sprang lite mer på gympan idag, ska försöka lägga ut en bild på banan vi springer på. Riktigt töntig! 
Efter skolan åkte jag med Sofia och två andra tjejer till simmningen. Det va gryymt jobbigt, och ändå kom inte vi i poolen förren kanske tio i fyra. Vi beställde våra tävlingsbadräckter, de är typ svart-grå-vit mönstirga. Vilket betyder att dom tror att jag kommer kunna tävla?? Ojoj... känns nervöst redan nu!! Men det hade ända varit ganska kul om man nu ska träna så mycket!
Efter att ha varit i poolen i cirka en halvtimme skulle vi på upp på läktaren för att stretcha. Men jag fick stanna i poolen för jag skulle visa Tim vad jag hade tränat på och så rättade han mig osv... Men när jag väl kom upp på läktaren så hade dom nästan stretchat färdigt, så då skulle vi "bara" göra 250 sit-ups. Det va ju fredagå då dom lite "snälla" sa dom. Jag och Sofia trodde inte på dom men dom va tydligen fullt seriösa, uuusssh! Men när jag hade gjort typ 120 så började dom fråga massa frågor om Sverige och sånt så jag behövde inte göra fler, ibland har man tur!

Efter simmningen va det snabbt hem och duscha, Paula kom och hämtade mig. Vi skulle åka hem till Kris, för han skulle ha någon slags party. Men gissa vad? Ingen kom. Så där stod han med en massa mat, chips, kakor och grejer... Det va bara för oss att hugga in, ganska synd om honom. Som mat hade han Sluppy Joe's, det är typ en slags köttfärsås som man lägger mellan i en typ vetebulle. För er som sett en film med tvillingarna Olsen (kommer inte på namnet på filmen nu) så äter dom det när dom är på något slag läger. Ser grymt äckligt ut, smakade helt okej!
Vi kollade The Simpson Movie, den va faktiskt över förväntan!

Ha det bra, God Natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0