23/8

Det blev ingen shooping med Sofia idag, men inte för att jag inte fick för Paula utan för att Sofias familj fick ändrade planer... synd!!

Men Paula tog mig till köpcentret dit vi egentligen skulle ha åkt. Westside heter det, ligger typ 25 minter från oss. Men det va så mycket bättre än det i Council Bluffs. Finns bland annat affärer som forever21, Abercr... & Fit... (vet inte hur den affären stavas men den är grymt bra!), Pink (Victorias Sectets klädavdelning), American Eagel Outfitters, med mera..

Vill dit igen, fast då vill jag gå själv eller med någon kompis, för Paula gillar inte samma affärer som jag men det va snällt att stå ut med mig idag. Hon tycker bland annat att de är för dyra, jag tycker dock att priserna är normala! (sen finns der inget i hennes storlek heller...)
Vi kunde bara va där en liten stund för Brad skulle jobba, och Brad och Inte va också med och shoppade. Hittade iallafall en zip-tröja på AE-O, mysig och billig! Kostade 22 $ vilket är typ 140 kronor.

Nu är det eftermiddag och jag vet inte hur denna lördag kväll kommer se ut. Förmodligen inte som en lördag hade gjort hemma, men jag hoppas att det blir någonting iallafall. Det är bara jag, Paula och Inte hemma för Tom och Brad ska jobba. Kanske vi kommer spela något spel eller film.. vi får se! Nu ska vi beställa hem pizza iallafall, har inte smakat amerikansk pizza ännu. Tog en med skinka, har ingen aning om vad det har och Paula hade ingen katalog.

Take care, mabye I write more later!

                                                     (min nya tröja, konstig bild men ändå...)    Dagen inköp, en zip-tröja från American Eagel Outfitters! (Kolla inte på mig, jag ser väldigt rolig ut :P)

Kommentarer
Postat av: lotta

du är för söt du =)

2008-08-24 @ 16:40:53
Postat av: Jeesicaa

roligt man hittade din blogg:D hoppas allt är med dig där nere! :)

2008-08-24 @ 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0