27/8

Ett snabbt inlägg... Va och frågade vollyboll coachen om jag fick prov spela och det fick jag!! Wiih! Teamet verkar mycket roligare än simlaget, synd att inte Sofia är där bara. Första träningen är imorgon bitti, kockan 06.10 !!!? Tror dock att jag hoppar den för imorgon är den stora dagen, vi ska springa "the mile". Sen kommer träningarna vara på eftermiddagarna som alla andra.  

Ska snart åka till Stacie och äta middag, hennes föräldrar är på campingsemester. Det blir macaroni and cheese, och cesarsallad till. De har så konstiga kobinationer här. Paula gör chokladpuddning till efterrätt, är inte direkt sugen men måste väl ta lite.

Skolan var som vanligt, Sofia har bytt till min PE klass nu. Så nu frågar alla henne samma frågor som de frågade mig. Vad är åldern för alkohol, droger, hur gör man si, hur gör man så i Italien...

Vi åt med någon tjej idag, hon va trevlig men vi trodde hon va en freshman (14 år) men det visade sig att hon va en junior så hon är troligtvis lika gammal som Sofia, 91:a. Hon vill iallafall gå på bio med oss på fredag. Det kanske blir så då Sofia inte fick åka på footbolls matchen, jätte tråkigt tycker jag men jag tänker inte gå ensam.

Nu ska vi åka, ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0