imorgon

Imorgon klockan tjugo över 11 går mitt plan till Stockholm, klockan 16.20 går sedan planet som ska ta mig till New York. Väl framme är jag klockan 19 på kvällen, känns lite skummt med tanke på att flygresa kommer ta cirka tio timmar.
Håller på att packa för fullt, känns konstigt att packa ner hela garderoben, tömma skåpen och lådorna.

Är ledsamt att säga hej då till alla nära&kära, men egentligen är det inte så lång tid. Det är ju faktiskt bara lite mer än halva augusti, september, oktober, november, december, januari, februari, mars, april, maj - juni, här någon stans anländer jag till Kastrup med ett flytande engelskttal och kanske några extra kilo i bagaget?

Allt ihopa är jätte spännande, men ännu mer läskigt och nervöst. Vad ska jag ha på mig första skoldagen? Vem ska jag sitta med i matsalen? Med mera, medd mera... Nästa torsdag börjar jag skolan så då får jag väl svar på mina frågor.

På måndag ska jag till min nya skola och kolla läget, har bestämmt möte med någon person klockan tio över åtta på morgonen.. Ush, tidigaste morognen på länge. Men det är väl bara att vänja sig med tanke på skolstarten!

Ha det bra,
en nervös Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0