2/9

Dags för skola igen. Skolan gick snabbt och oturligt nog funkar air-conditionen i alla klassrummen nu, vilket gör att det är super kallt. Jag hatar det, men alla andra älskar det. Inte Sofia då, hon tycker inte heller om det.
Det blev cheeseburger till lunch, ganska torr och inte direkt jätte kul.. men helt okej!

Efter skolan va det dags för min andra vollyboll träning. Det va jätte kul, jag spelar dock med freshmens, dom som går i åk 9, vilket motsvarar 8an hemma. Men de är jätte gulliga tjejer och alla peppar mig hela tiden. Jag klarade serva två gånger, blev stolt över mig själv! Fast de andra 50 gångerna va mer än daliga... haha!
Men det kommer, det kommer! Det är iallafall mycket roliagre än simmningen!

Imorgon är det träning på morgonen igen, men det va inte så jobbigt som jag trodde det va. Så det blir tidigt uppstigning.
På torsdag är det dags för match, de frågade om jag ville spela men jag sa nej, är fortfarande väldigt osäker, jag menar jag har bara vatt på två träningar, tre imorgon. Skulle sabba hela matchen, haha. Men jag ska iallafall komma med och kolla på matchen! Ska bli kul!

Idag på träningen hoppade vi lite hopprep. Och när vi skulle göra dubbelsnurrar, vilket ingen kunde, tyckte alla att jag va skit cool när jag kunde göra flera i rad. Haha, fick visa hur jag gjorde och skulle försöka förklara. En sak som jag va bra på iallafall! Jag fick även visa att jag kunde hoppa Dubbel Dutch, men slagarna va inte så väldigt bra så det blev typ 10 hopp och sen "pannkaka" som vi säger på "hoppreps språk".

Det blev fiskpinne, tacoris (någon slags ris man köper färdig blandat) och jordgubbs-&-spenatblad-sallad till middag. Det va helt okej, salladen va god men annorlunda.

Pratade med mamma och pappa i telefon igen idag, eller kanske ska säga i natt. Va väldigt sent för dem, men det va iallafall vakna! (Tack för att ni stannade uppe!!) Det är nu bestämmt, jag ska försöka byta familj. Mycket mer kan jag inte säga, kan inte säga något förren något är säkert.

Hoppas det kommer gå och flytta mig snart, kommer inte stå ut många veckor/dagar/timmar/minuter.... till här.

Kommer lägga upp bilder någon dag från igår, många fina bilder togs. Inte alla med min kamera dock men ska försöka få tag på dem!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0